سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته و باید با جدیت از سوی مسئولان امر تداوم پیگیری شود.

حجت الاسلام علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه اسلامی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: معظم له به موضوع اقتصاد نیز توجه جدی دارند، زیرا کشوری می‌تواند قوی باشد و زیر بار سلطه دیگران نرود که اقتصاد آن قوی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه نگاهی دقیق، عالمانه و هوشمندانه به مسیری که انقلاب اسلامی در این چهل سال طی کرده، به‌خوبی اشاره می‌کنند.

عباسی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با این بیانیه به کالبد جامعه امید و روحیه دمیدند و پس از گذشت چهل سال درخت انقلاب اسلامی بار دیگر آبیاری شد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: هدف اصلی این بیانیه تأمین عدالت اجتماعی و اقتصادی است که وضعیت کنونی جامعه در این بیانیه به‌خوبی ارائه شده است.

وی اظهار کرد: در این بیانیه رهبر بزرگ انقلاب به خوبی وضعیت قبل از انقلاب اسلامی به تصویر کشیده اند، چرا که فساد، استبداد و وابسته بودن سه شاخصه اصلی رژیم طاغوت بود که سبب شد تا نتوانیم رشد داشته باشیم، ولی امروز با رفع این موارد هنوز مشکلاتی در مسیر توسعه ما وجود دارد که ایشان این مسیر را تبیین و آگاهی بخشی کرده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: با حضور دولت انقلابی، قدم های موثری برای ملت برداشته خواهد شد، اما همه این پیروزی‌ها بستگی به ثابت قدم بودن و پای کار بودن نسل جدید دارد که از سند راهبردی برای ایجاد شرایط بهتر اجتماعی استفاده شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha